woensdag 23 mei 2012

Met Max in Sargasso

Gisteren mailde Max Molovich me. Of ik zin had om iets te schrijven voor Sargasso. Ik zei: jazeker, maar alleen in columnvorm. En dan nog het liefst in een duo-column met Max samen. Dat vond Max meteen een mooi idee, en dat gaan we ook doen. Die column heet Twee baarden en begint morgen om 11 uur des ochtends met het eerste stukje van Max. Mijn stukje, dat overmorgen om 11 uur paraat zal staan, is ook al klaar. En zo zullen we nog vele jaren hopen door te gaan, dag in dag uit.
Daar is ook goede hoop voor, want Max is net zo’n schrijfbeest als ik, hij moet alleen nog even wennen aan mijn formaat van een A4tje tekst. Maar wacht maar, Max gaat zeer zeker juweeltjes produceren. En dat is precies wat ik ook hoop te zullen doen.
U kunt Sargasso dus wel in uw Favorieten zetten, uw wekker loopt klokslags elf uur af, en daar zit u al aan uw computer.
Op dit blog zet ik de helft van de Sargasso-columns: mijn eigen stukjes. U zult dus echt naar Sargasso moeten om Max’ stukjes te lezen. Het aardige overigens is dat we volgens dezelfde methode gaan werken als ik op dit blog heb gedaan. De titels komen uit het vorige stukje, en dat is meteen de enige regel die we hebben ingesteld.
Wens ons geluk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten